29 Ağustos 2008 Cuma

Ekranları pislik götürüyor!...

Halkın sorunlarının üzerini örtmek için yayın yapan televizyonların ekranları, her geçen gün hızla, hem de şimşek hızıyla kirleniyor. İnsanın içerisinde var olan doğal ışığı söndürmek için üzerimize yapay ışıklar serpen ekranlar, o denli pislik yuvası haline geldiler ki, yüreğimizdeki hızı kesmeye dek vardırdılar işi. Bırakınız ekranlara bakmayı, ekran haberlerini okumak bile insanın yaşama sevincini azaltıyor!...

Milliyet gazetesine yansıyan bir pisliği sunuyoruz:


Ekranda rezilliğin bini bir para!


Sema Çelebi, ekranda bağırıp çağırıyor! Karşısında genç bir dekilanlı ve Çelebi hakareti jüri üyeliği sanıyor!

Show TV'de yayınlanan 'Benim Annem Dans Edemez' yarışmasında jüri üyesi Sema Çelebi ile yarışmacı Bertan'ın canlı yayındaki kavgası mahalle kavgalarını aratmadı.

Sinem Kobal ve Mehmet Aslan'ın sunduğu 'Benim Annem Dans Edemez' yarışmasında geçen hafta yaşanan tartışmalara bu hafta yenileri eklendi.

Özellikle jüri üyesi Sema Çelebi ile yarışmacı Bertan arasında geçen hafta başlayan tartışma bu haftaya da damgasını vurdu ve izleyenleri hayrete düşürdü.

Sürekli gergin sözleri ve tavırları ile ekranları başındakileri de geren Sema Çelebi ile her söze bir cevap yetiştirmeye çalışan yarışmacı Bertan arasındaki tartışma uzadıkça uzadı ve seviye yerlere düştü.

Bertan'ın annesi Seher Hanım ile olan dansından sonra canlı yayında yaşanan tartışmadan bazı diyaloglar şöyle:

Sema Çelebi: Yanlışı bir evlada anası öğretir, ben değil...

Seher Koçak: Ama benim oğlum yanlış yapmadı ki...

Sema Çelebi: 'Sema Hanım'ın oğlumu aşağılamasına dayanamıyorum' demişsiniz. Ben sizin oğlunuzu niye aşağılayım?

Seher Koçak: Ama aşağıladınız.

Sema Çelebi: Aslanlar gibi delikanlı işini yaptığı zaman puanını veriyorum, yapmadığı zaman da ağzımdan geleni söylüyorum. Benim işim bu. Beni niye oturttular buraya?

Bertan: Bir saniye bir saniye Sema Hanım, sizi biraz sakin olmaya davet ediyorum.

Sema Çelebi: Ben bitireyim sözümü sen öyle konuş.

Bertan: Bu şekilde konuşamazsınız.

Sema Çelebi: Burası bir yarışma platformu, tamam mı!

Seher Koçak: Burası bir kavga ortamı değil.

Sema Çelebi: Ben bitireceğim siz öyle konuşacaksınız. Kimse bir şey anlamıyor konuşmamdan.

Bertan: Bakın hanımefendi saygı sınırı aşmak istemiyorum, çok afedersiniz, çok rica ediyorum.

Sema Çelebi: Susar mısın Bertan! Bertan susar mısın!

Bertan: (Bağırarak) Mesleğiniz işiniz, bilginiz ne olursa olsun...

Sema Çelebi: (Bağırarak) Bertan susacaksın! Susacaksın!

Bertan: Sizden rica ediyorum biraz sakin olun.

Sema Çelebi: (Bağırarak) Ben konuşacağım ve sen beni dinleyeceksin.

Bertan: Ben susmam sabaha kadar hiç susmam.

Sema Çelebi: Benim görevim burada konuşmak!!!

Bertan: Kelime dağarcığım geniş, konuşurum da konuşurum.

Sema Çelebi: Oğlum burası okul değil, yuva değil bebe eğlendirmiyoruz burada.

Bertan: Annemle böyle konuşamazsın. Bu şekilde yükselemez...

...

Bertan: Çok afedersiniz, özür diliyorum. Sizin ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum. Biz gerekli mesajı da vermeye çalıştık. Konuşmayacağız dedik bu konuda...

Sema Çelebi: Keser misiniz lüften...

KAYNAK: TELEVİZYON GAZETESİ

(Kaynak: Milliyet)

Hiç yorum yok: