30 Temmuz 2008 Çarşamba

Bir oyun öncesi beni utandıran afiş!...

Hilmi Bulunmaz
29 Temmuz 2008


19 Nisan 2008 tarihinde, Sen Gara Değilsin oyununu sahnelemek için Maltepe Grandhaus sinemalarına gittik. Filmin bitmesi için fuayede beklerken, yukarıdaki afiş dikkatimi çekti. Onlarca afiş içerisinde kabak gibi sırıtıyordu!...

Oyunumuzun başlamasına az bir zaman kala, afişten ürkmeye başladım. "Ya izleyicilerimizin dikkatini çeker, bizi de erotik afişle özdeşleştirirlerse?!..." korkusuna kapıldım. Hemen oyuncularıma görev verdim: "Afişin başına gidip ayakta dikilin ve afişin iyice kamufle olmasını sağlayın." Allah'tan oyuncularım birer asker gibi emrimi yerine getirdiler de rahatladım!...

Neyse oyun başladı ve soluksuz bir biçimde bitti. Benim aklım hala afişteydi. "Ya izleyicilerimiz oyun çıkışında afişe takılırlarsa?!..." korkusuyla titremeye başladım. Neyse ki oyuncularım, ben daha "P" demeden "Plajda"yı anladılar ve afişin önüne Çin Seddi ördüler de büyük bir "oooh" çektim!...

Müşteri çekmek için baldır bacak gösteren filmlerde hangi oyuncular oynuyor? Sadece para kazanmak için bu tür filmlerde oynamayı kimler göze alabiliyor?...

Plajda filminde oynayan oyuncuların adlarını da sıralayarak yazımıza son verelim:

Sarp Apak, Gürgen Öz, Tuba Ünsal, Tuğçe ERSOY, Turgay Tanülkü (Bakınız: haberler.com)

İlgili aramalar: plajda - filim - fragmanı

Hiç yorum yok: