25 Temmuz 2008 Cuma

Halkın değil, AKP'nin belediye başkanı!...

Son Kumsal adlı filmi, keyfi olarak yasaklayan (Bakınız: sinema dergisi, "AKP'li başkanın küstahlığı!...") İnebolu Belediye Başkanı İdris Güleç, halkın değil, AKP'nin belediye başkanı olduğunu, hem de AKP'nin vitrini olan Zaman gazetesinde duyurdu:


İnebolu'da belgesel tartışması

Rüya Arzu Köksal'ın yönettiği 'Son Kumsal' adlı belgesel filmin İnebolu'daki gösterimi sırasında ilginç bir gelişme yaşandı.

Belgesel Sinemacılar Birliği'nden yapılan açıklamaya göre belgeselin 22 Temmuz'da İnebolu'daki gösterimi, izin alınmış olmasına rağmen Belediye Başkanı tarafından yarıda kestirildi ve yönetmen Rüya Arzu Köksal ile yapımcısı Aydın Kudu'nun İnebolu'yu terk etmeleri istendi. Aynı tutum bir gün sonra Abana'da da yaşandı. Belediye Başkanı İdris Güleç ise kendisinden çevre tahribatını anlatan bir belgesel için izin istendiğini belirterek iddiaları şöyle cevapladı: "Belgesel başladı, Başbakan'ın otoyolun açılışı ile ilgili konuşmalarından kırpa kırpa veriliyor. Denize doldurulan taşlar, iş makineleri gösteriliyor. Oysa o seçildiğinde yolun yüzde ellisi tamamlanmıştı. Kapatıyorsunuz dedim. İtiraz edince de 'Canımı sıkma, başımdan da çek git' dedim. Sonuçta AKP'nin belediye başkanıyım, buna müsaade edemezdim. Onlara da ilçeyi terk etmelerini falan söylemedim."

(Kaynak: Zaman)

Ayrıca bakınız: AKP'linin engellediği film NHKM'nde!...

Hiç yorum yok: